Friday 10 May 2013

Szputa utolsó bejegyzése

Szputa ezeket a sorokat már régen megírta, csak még szerkesztés alatt állt. Ha tudom, hogy elmegy, mire kikerül, nem húzom-halasztom ennyi ideig.
Gazda


Csőr Csőrtelen Banda!
Na, itt volt Gazdám! A semmiből egyszercsak ott termett a kalitom előtt. Mindig be van tojva, hogy elfelejtem, de hogy felejteném el, madár vagyok, nem hülye! Nagyon ott volt szakmailag, éreztem rajta, hogy madara van kint, a ködös Albionban. Nem küldte úgy rám a szeretet-cunamit, csak úgy szépen, fokozatosan adagolta. A végén már ettem az ujjáról, teljesen odáig volt a lelkem.

Jó volt egyébként, de továbbra sem engedtem, hogy hozzámérjen, ennek ellenére, fejlődünk. Kiengedett, ami jó, mert Mama mostanában nem szokott, mert van valami dekóder a tévén, amit vissza kell adnia a cégnek. Ismer, tényleg a tiltott gyümölcs a legédesebb. A tévével sem végeztem még, elkezdtem gravírozni a nevemet a csőrömmel, kemény meló, de a "SZPU" már megvan, már csak a "TA" hiányzik, de ez könnyebb lesz, nem kell kanyarítani. Majd befényképeztetem Gazdával.

Itt a tavasz, kaptam tyúkhúrt, kellett már, mint egy falat tyúkhúr! Imádom, ahogy roppan a számban a friss levele, és azok a vízcseppek! Kész vagyok tőle.
Jó volt kint lenni is egy kicsit, de valahogy nem használtam ki, jólesett azért a kalitban lenni, nyugisabb, nem kell röpködni. Persze jó, hogy nyitva volt az ajtó, mert a lehetőség megvolt, hogy kimenjek. Ez olyan, mint Gazda és a futás. Csak olyan lakhelyet tud elképzelni, aminek a környékén van egy park, mert hiába, ha nem  megy ki futni, de meglenne rá a lehetőség! S mivel a lehetőség adott, van választása. Bár ha nagyon akarná, park nélkül is kijárna futni, de mindegy. Megvolt a lehetőségem, hogy kiszálljak, s hol éltem vele, hol nem.
Itt van pár kép Nektek, de most nem vittük túlzásba Gazdával a fényképezkedést.


Ez nem lett valami jó kép, de egész cukin nézek! (Vagy nem is tudom.)


Ezt csak a körmöm miatt. Kár, hogy nem vagyok ragadozó, ezekkel már tudnék alkotni!

Ezt meg csak azért, mert jó tőlem.

1 comment:

  1. De jó volt ez az utolsó bejegyzés!
    Valahol jó is, hogy így lett, mármint, hogy eddig szerkesztgette Gazda és csak most tárta nyilvánosság elé, mert ez is olyan jó Szuptás szövegelés lett, ami most így, hogy tudom, hogy már nincs Szputa, teljsen másképp hatott.

    ReplyDelete