Friday 3 February 2012

Disney - II. rész

Csőrtök!

Eredetileg másik témát hoztam volna fel, de a Malév csődje és az első rész felé irányuló lelkesedés miatt mégis e mellett döntöttem.

Az előző rész tartalmából:
Hivatalos szavazás eredményét ismertettem, miszerint a legvonzóbb férfi Disney-szereplők a negyediktől az elsőig a következők: Gaston, Dimitrij, Aladdin és Eric. Ma a lányokat fogom ismertetni, belőlük csak az első hármat, mert furcsamód csak a dobogósokat ismertették.



A harmadik helyen Jázmin áll! Jázmin arábiai hercegnő, apja, a szultán kastélyában él, s mivel nem tud beletörődni, hogy a törvény értelmében egy herceghez kell feleségül mennie, kiszökik az utcára, ahol találkozik egy csavargóval...





A második legszebb lány a bálon, Anasztázia. A lány gyerekkorában elveszítette az emlékezetét, így 18 évesen egy nyaklánc alapján indul el, hogy megkeresse a családját. Hiába kerül csalók csapdájába, mind a családja, mind a szerelem rátalál.





A szavazás alapján Ariel a legszebb Disney lány a világon! Ariel, a kis hableány, kinek az egyetlen vágya, hogy megismerje, milyen az élet a szárazföldön.





Mint érdekesség, azt vettem észre, hogy a lányok megtalálják a filmbeli párjaikat az első három fiú közül. Ariel és Eric, Anasztázia és Dimirij, Jázmin és Aladdin. Egyébként az Anasztázia című rajzfilm csak olyan szempontból Disney, hogy a Disney munkatársai rajzolták, de a 20th century fox megbízásából, így a filmben meg sem jelenik a Disney. Csak gondoltam, tágítom a látókörötöket, s ezt bátran teszem, nagyon ott vagyok a témában, hála Gazdámnak. (Ezúton is köszi!)

Egyébként Gazdám, és én személyes kedvencem Belle, a Szépség a Szörnyetegből:


Egyébként mind a négy rajzfilm a '90-es években készült, az Anasztázia kivételével, ami a '90-es évek végén. Ja bocs, ha jobban belegondolok, a Kis hableány ráadásul '89-es! Elgondolkodtató azért, hogy egyik rajzfilm sem mai, bár ez akár köszönhető a fejlődő digitális technikának is...

Ha igény van rá, elgondolkodom az állatszereplőkön, hasonló kategóriában, de lehet segíteni, kinek melyik állatszereplő a zsánere!

Csőrtök!

2 comments:

  1. Egyetértek, Belle lenne az első az én listámon is! Második Ariel, harmadik Anasztázia.
    Az állatszereplők közül nehéz választani, bár sokkal könnyebben menne, ha megnézném újra az összes Disney mesét. Emlékezetből szerintem Sebastian a nyerő, de szerettem Timont is! Jó dumájuk volt! :)

    ReplyDelete
  2. Alig vártam, hogy elmondhassam, nekem Jázmin a legszebb... az ideális az ő feje hableány testen :D Na jó, nem morbidulok :) A lényeg, Anasztáziát nem tudom összehasonlítani, mert én sem láttam :D
    Timon és Pumba szuperek, nr1 ;)
    Legyen állatos helyezés-hirdetés, ismét hangsúlyozom én is.

    ReplyDelete