Saturday 28 January 2012

Képek


Csőrtök!

Vannak témáim, csak megfelelő anyagot kell hozzá gyűjtenem, így időhúzás céljából, arra gondoltam, hogy megosztom Veletek az angliai enyhe telet, illetve Gazdám privát szférájának egy részletét, képekben.


















Az ablakot Mama által varrt függöny takarja, nekem átjön!











Gazdám kertje is alakul, magától elkezdett pirosodni a mikulásvirág levele, és ha valaki, én át tudom élni, mennyit kínlódott még itthon, hogy bepirosodjon. Amott nem tett semmit, csak a virágot ki az ablakba, és magától bepirosodott. Innen is jelzem örömömet!


Ezt a képet Gazdám Dudley-ban készítette, mely Birminghamtől nem messze található. Tolmácsként járt arra, de turistaként is rácsodálkozott az épületekre. Amit itt láttok az a Regisztrációs Iroda, ahol bejegyzik a születéseket, halálozásokat, esküvőket, és utóbbiakat meg is lehet tartani odabent. Igazán szép lehet előtte egy esküvői csoportkép!

Majd még leszek.
Csőr!

2 comments:

  1. Klassz helyen lakik a Gazda ;)
    Ez a regisztrációs iroda meg szinte hihetetlen. Így első ránézésre azt mondanám, hogy üres, elhagyatott, közben pedig igencsak fontos dolgoknak ad helyet. Vajon mi volt párszáz éve...mindig ez szokott szembe jutni, ha régi épületet látok, hogy mennyi mindent láttak már azok a falak...

    ReplyDelete
  2. Igen, tényleg szép ez az iroda, kastély jellege van. Én egyébként személyesen nem láttam még régi épületeket, csak képen, illetve a tévében, de igen, engem is meg szokott azért fogni, hogy mi minden történt ott, kik s miről beszéltek, mikor és mi célból épült, vajon hányadik galambgeneráció tojja össze... hát igen, szép dolgok ezek!
    Csőr!

    ReplyDelete