Sunday 1 January 2012

BÚÉK!

Csőrtök!
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Kíváncsi vagyok, hogy sikerült-e alkalmazni a szilveszteri tippjeimet, illetve beváltak-e. Ez úgysem fog kiderülni, csak hangosan gondolkodtam. Lehet, hogy ki is kéne törölni a gondolatot, de hamár beírtam...
Remélem, jól telt mindenkinek a szilveszter! Én az állatok nevében mondhatom, hogy elegünk van a nyavalyás petárdákból! És én még egy szót sem szólhatok, mert a házban vagyok, de a kertben élő állatok mit szóljanak? Nem csak a kutyák, a madarak, a macskák, akármelyik! Amikor éjfélkor beindult, ráadásul közel hozzánk, hát bevallom nőiesen, végigfolyt a meleg fos a lábam szárán - már elnézést - de álmomból ébredtem arra, hogy durrogtatnak. Ráadásul petárdát, ami ugyebár tiltott, úgyhogy felháborodásom jogos.
A tévé sem tett ki magáért, az egyiken csak film ment, a másikon régi szilveszterek ismétlése. Az Mtv műsora nem volt rossz, kellemes dalokat állítottak össze. Valahol elgondolkodtató, hogy a ,,Házibuli" című műsorban nóta és pop dalok váltogatták egymást, és a pop dalok közül egyik sem volt fiatalabb húsz évesnél. Semmi bajom ezzel, de minek keresni az X faktort, meg minek csillagot szülni, ha a régi zenék mennek. Egyébként ok nincs panaszra, jó dalok voltak.
Gazdám is elvolt, szomszédolt, és feltette a 2011-re a pontot, átadta tudását, s megtanította szomszédasszonyát a römi tudományára. Nem volt az a nagy ,,partytime", kulturált szilveszter volt, és a hangulat nem az egy üveg pezsgő miatt volt kicsattanó.
Én szokás szerint végigkómáltam az egészet...illetve tettem volna, ha a petárdások takaréklángon égették volna a petárdát.
Itt egy kép a tegnap estéről, Gazda készítette, szerinte művészi. Szerintem nem, de nem szólok bele.

2 comments:

  1. Wow, ez klassz szilveszteri programnak tűnik. A részemről félelmetesen hasonló dolgokkal töltöttem az ünnepelt napot, mint a Gazda. :)

    ReplyDelete
  2. Te is megtanítottál valakit römizni? :P (Jóvanna, tudom ám mit tettél tavaly szilveszterkor. ;)

    ReplyDelete