Friday 20 April 2012

Rövid bejelentkezés

Halihó!
Itt Szputa, a hullámos!
Régen hallattam magamról, egy darabig nem is fogok, de jelentem, jól vagyok, minden funkcióm működik, de most nincs sok időm. Gazdám itthon van, sok időt töltünk együtt, rengeteg dokumentáció készül személyemről, már jól belejöttem a pózolásba, és a ,,spontán képek" is élethűek. Van egy hosszúfülű alkalmatosságunk, ami (aki?) húsvétról maradt, féltem, hogy Gazdám számomra kedvezőtlenül osztja be a nyúllal töltött időt, de szerencsére nem, nincs okom féltékenykedni.
Majd jelentkezem, addig élvezem Gazda társaságát.
Csőrözök mindenkit!

2 comments:

  1. Csőr!!!! Már hiányoltalak. Meg a Gazdádat is hiányolom, de örülök neki, hogy kicsit együtt tudtok lenni. Mindig emleget ám és megsúgom, hogy nagy szeretettel és lelkesedéssel beszél rólad folyton! :)

    ReplyDelete
  2. Türelem, Gazdám váltásban van kettőnk közt, nemsokára tovaszáll Feléd! Mertem remélni, hogy lelkes irányomban, hiszen előttem sem rejti véka alá, hogy hiányzom neki odakint. Én is szeretem azt a csőrtelen orcáját!
    Csőrözlek, folytatódó izgatottsággal várd a fotóimat! Hehe :D

    ReplyDelete