Saturday 9 March 2013

10 dolog amit ugyanúgy él meg egy szülő és egy papagájtulajdonos

Gazda rovata következik:

Megállapítottam 10 olyan dolgot, amit egyaránt érez a szülő a és a papagájtulajdonos

1. Csak akkor tudsz megszabadulni tőle, ha ,,rács" mögött van, vagy ha alszik.
2. Ha nincs rács mögött, nem tudod elhagyni a helyiséget, mert rádmászik.
3. Ha nem mászik rád, rikoltozik/üvölt utánad.
4. Nem érti, hogy mit jelent, hogy ,,nem szabad!!!"
5. Minden érdekli, ami tilos.
6. A kaja 90%-a a padlón, az etetőn, és rajtad landol.
7. A Te kajád mindig finomabb, mint az övé!
8. Egész nap csak te kellesz, de amint megjön a párod, le vagy tojva.
9. Ő dönti el, mikor kelsz fel, nem Te.
10. Sosem fogsz rájönni, ilyen kis testből hogy jöhet ki ennyi sz'r...


3 comments:

  1. Egész reális, bár a 7-es megfigyelést cáfolnám a párhuzam szempontjából :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Összedugtuk a fejünket, Gazda, Azul és én, de nem tudunk rájönni, milyen párhuzam szempontjából nem stimmel. Vagy ha arra gondolsz, hogy a Te fiókád nem így volt vele, más még lehet, elvégre ő sem ehet mindent, legalábbis még a hozzátáplálás időszakában. (Utolsó kifejezést köszönöm Gazdának!)
      Szputa

      Delete
    2. Igen, mindenki a saját fiókájából indul ki. Az enyém nem kotorászik az én tányéromban, még akkor sem, ha nem egyezik a kettő. És a kivétel szerintem gyengíti a szabályt :) De ez csak az én tapasztalatom alapján történő cáfolat volt, egyébként frappáns a bejegyzés ;)

      Delete