Tuesday 3 September 2013

Gazdi nyara

Csőrtök!

El voltam tűnve, Gazdi mindenféle programot szervezett, és nem volt ideje gépelni nekem.

Itt volt a húga, Bartek (nyuga, csak muszáj vagyok mindenkinek művésznevet adni, hogy megőrizzem az inkognitójukat) és Gazdi úgy készült rá, mintha maga a Királynő jönne dédunokástul. Jó arc amúgy ez a Bartek, nem nagyon van oda az állatokért, de ha akarok, át tudok menni ultra-cukiba és ez nála is hatott.

Volt itt még két vendég, azok nem tudom, kik, nem is voltam kiengedve akkor, pedig velük is megkedveltettem volna magam! Persze nem fontos, hogy mindenki szeresse a madarat, de inkább ne tartsuk fenn azt az állapotot, hogy vannak kivételek. (Ha lenne rendszeres játék, az lenne a feladvány, hogy fejtsd meg az utóbbi mondatot!)

Az én nyaram ugyebár nem volt valami hajde, három hetet elvoltam a bádzsicsősznél, (angolul a hullámos a budgie - a szerk.) majd mikor itthon voltak Gazdiék sokat pancsoltam a kiskacskás tányérban, úgyhogy elvoltunk.

Gazdi nyara azonban eléggé változatos volt. Utazott a BKV hajón és új szemüvegének segítségével HD-s felbontásban élvezte a tájat. Ezen kívül olyan madarakat látott, amiket én még az ablakból sem fogok soha! 
Van Padrének egy ismerőse, ,,Kereszt" neki vannak mindenféle madarai, és látatlanban is állítom, hogy Gazdit rögtön a szívébe zárta a közös témával.

Ím a madarak:


Galamb número 1 (ne kérdezzétek a fajtáját!)


Pszicho


És ez egy egészséges madár!

S lőn, fajtársaim!
Nem is tudtam, hogy ennyire vegyülünk a punk nimfákkal...

 Ez az én bébiméretem. Én is ilyen kis... ,,izé" voltam


Gondos apák gondozott fészke 



A ,,futottak még" kategória győztesei:


Gyöngytyúk 


Nem tudni milyen, mert Gazdi nem figyelt, de öt lábujja van ennek a tyúknak! 


Simogatható japán


Leszállott a páva. Gondoltátok volna, hogy 8 kiló?


Jól hangzik! Remélem, jövőre engem is visznek! Ha akkora rajongói táborom lenne, mint sokaknak, petíciót iratnék alá a táborral és benyújtanám Padrénak és Gazdinak, hogy lám, a nép azt szeretné, ha elvinnének Magyarhonba, hogy tágítsam tudástáram szócikkeit. Már nem akarok célozgatni... táboromnak üzenem: ,,aaand...action!"

No comments:

Post a Comment