Thursday 3 October 2013

Betegen :(

Csőrtök (vagy inkább mégsem, nehogy elkapjátok),

Beteg vagyok. Igen, asszem ilyen betegnek lenni. Bár, lehetne rosszabb is. Gondolom.
Úgy kezdődött, hogy múlt szerdán hányingerem volt, minden bajom, aztán ki is jött, aminek ki kellett jönnie. Ezzel le is tudtuk, bár Gazdi már akkor keltette a pánikot.
Ma reggel megint arra eszméltem, hogy itt helyben összerókázom magam, úgyhogy Gazdiból megint előhoztam az ,,aggódó szülőt".
Elment dolgozni, és közben időpontot intézett nekem az orvoshoz. 
Csabáék (Gazdi falujából valók) elvittek minket kocsival a rendelőbe. Mivel nem tudtam, mire számítsak, nem voltam betojva, pedig lehet, hogy kellett volna...

A rendelő

Gazdival betereltek minket egy szobába, ahol egy magas, gumis asztalra tettek kalitostul. Nem nagyon figyeltem, mit beszéltek a felnőttek, jól elvoltam.
Majd elvitték a kalitomat messze Gazditól. Nem vagyok szívbajos, ha nem vagyok vele, de azért megdobbant a szívem. Jófejeket találtam ott is, illedelmes madár módjára ujjra mentem, ahogy kell, jött is, hogy ,,ahh, how cute you are little Azul!" meg minden. Igyekeztem.
Megmértek, 46 gramm vagyok, úgyhogy jó tőlem!
Ezután viszont kőkeményen beindult az, amitől félnem kellett volna. Igazából annyira meglepődtem, hogy megmukkanni sem tudtam, pedig Gazdit felkészítették lelkileg, hogy hallhatja a segélykiáltásomat.
Egy csövet dugtak a csőrömbe, áá...nem értem, nem az a cél, hogy ne öklendezzek? Szerencsére hamar megvolt, de nem esett jól. Megnyomkodta a gyomromat, megnézte a hátsó fertályomat is. Elvileg mindent rendben talált. 
Negyed óra után visszakerültem Gazdihoz, már jó volt kiszabadulni, mert habár túléltem azért nem volt egy hajde élmény. Csabáékkal maradtam a váróban, míg Gazdit behívta az orvos. Csaba eközben megsúgta nekem, hogy Gazdi nagyon nehezen viselte míg vizsgáltak, már siratott, pedig azért annyira nem nagy a baj! Remélem.
Nem tudni, mitől hánytam, lehet bakteriális fertőzés, vírusos fertőzés, ilyen betegség, olyan betegség, de ha nem ezek, akkor máj vagy veseprobléma, amit vérvétellel és ultrahanggal tudnak kimutatni. Egyik jobban hangzik, mint a másik, de azért annyira rosszul nem érzem magam, csak nyilván kellemetlen. 
Viszont el kell mondjam, hogy jó kezekben éreztem magam, tök rendes Gazditól, hogy szánt rá időt és pénzt, hogy elvigyen orvoshoz, bizonyította rátermettségét, hogy felelőssége teljes tudatában van!
Az ellátás nagyon-nagyon jó volt, kedvesek voltak, próbálták oldani a helyzetet. Sőt, mondta a doki Gazdinak, hogy milyen jól viselkedtem, állítólag odáig voltak értem a nővérek! 
Azt azért nem mondom, hogy szeretnék visszamenni, de nem volt olyan vészes.
Holnap hívja a doki Gazdit az eredményekkel. Még jó, hogy Gazdi tolmács, és nem kér pénzt, hogy intézze az ügyemet, hát, csak kiérdemeltem egy kis protekciót ezalatt a nyolc hónap alatt, mióta megszelídítettük egymást.
Drukkoljatok kérlek, hogy ne legyen komoly bajom! (Már ha a továbbiakban is igényt tartotok rám...)

2 comments:

  1. Nahát, akkor get well soon, Azul! Fura elképzelni - már megbocsáss - hogy milyen méretű és összetételű lehet egy papagájhányás. Jó kezekben van mind a 46 grammod, ehhez kétség nem fér, úgyhogy tessék meghálálni gyors rendeződéssel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Bogi!
      Meghat a papagájhányás iránti érdeklődésed! Kérdésedre válaszolva: kb. egy csepp méretű, és habos, vagy nyál jellegű, átlátszó. Súlyosabb esetben kajamaradékokat és vért tartalmazhat. Gazdival összehasonlítottuk a hányástípusokat, és arra következtettünk, hogy mivel én nem eszem olyan sokfélét, az enyém kevésbé mar.
      Egyébként köszi, igyekszem rendeződni! :}

      Delete