Thursday 18 July 2013

"(Hé), mondd, mi lesz velem!"

Csőrtök!

Sokkot kaptam. Gazdi ma fontos bejelentést tett. Nem, nem kistestvérem lesz, bár az lenne... 

Gazdi és Padre itt hagynak engem három teljes hétre!! :(((
Nem vagyok egy smiley-s típus (miért hívják ezt smiley-nak, mikor idegállapotba' vagyok?!) de nem tudom elmondani, mennyire kész vagyok. Volt már ilyen, de akkor az alsó szomszédhoz mentem, akiket ráadásul ismertem is, de most 105 házszámmal arrébb megyek. Kimegyek a természetbe!! Más madárnak ezt természetes, nekem akkor volt az utolsó ilyen élményem, mikor Gazdi hazahozott a dobozban. Azóta nem, még tervben sem. Nem vagyok én egy természetjáró, hát 3 méter repülés után kiköpöm a tüdőmet! Szóval átvisznek 105 házon keresztül (bár nem, mert két oldal van, úgyhogy 52 és fél házon keresztül) egy tök ismeretlen helyre. Mint kiderült, nem tök ismeretlen emberhez, direkt eljött megnézni engem, de akkor nem mondta Gazdi ki ő, mit érdekelt engem. 
Teljesen kész vagyok. Három hét. Kinél? Kik lesznek ott? Hol leszek? Szobában? Konyhában? Kertben? Értem én Gazdikám, hogy hív a haza, meg minden, de...nemá! Te is utáltál táborozni, nekem miért kell?! :,-(

No comments:

Post a Comment