Tuesday 20 March 2012

Gazda új háziállata

Csőrtök!
Gazdámnak új háziállata van!
Nem kell pánikba esni, nem váltotta le szerény személyemet, csupán megmentett egy kallódó lelket, akit befogadott.
Ámbár meg kell jegyeznem, hogy megértem Gazdát, ha új kisállat jellegű szerves után nézne, hiszen én is kinéztem magamnak Mamát. Jó, a körülmények, illetve Gazda nézte ki nekem, de nem ez a lényeg, ezt a jó lelket én is bármikor kiszúrtam volna! Tök jól elvagyunk, dumálunk, tévét nézünk, lengetjük a zászlót Viktornak és köpjük le Gyurcsányt. Teljesen egy a hullámhossz Mamával, igaz, kicsit szigorúbb, mint Gazda, de egye fene, biztos lehetne rosszabb is. Szóval jól megvagyunk, találtam magamnak ,,pót-társat" arra az időre, míg Gazda távol van, s neki nincs senkije, akihez odamehet csőrözni, kézből itatni és etetni, ujjára venni, hasonlók. Ezért is jelzem Gazda, mert tudom, hogy vannak félelmeid az ügyben: habár nem esne jól, ha ,,lecserélnél" (egy fiatalabbra) megérteném, mert át tudom élni a problémádat! De nem akarom elhamarkodni, dumáljuk meg a konkrétumokat, ha hazajössz, áldásomat kell adnom az utódomra, továbbá van egy-két feltétel, és ha lenne is pótlékom, én lennék a Főszputa! Ennyit erről.
Tehát Gazdám új szenvedélye a katicagyűjtés. Az eledel biztosított az egyedek számára, hiszen Gazdám párkány-kertjének paprikáján tenyészik az atka, mely a katica fő tápláléka. Igaz, csak a Wikipédia szerint, úgyhogy nem biztos, hogy így van, de hiszek neki. Gazdám különleges kapcsolatot ápol a katicával - szerinte, de valószínűleg a rovar másként látja - itatja, simogatja, beszél hozzá. Egyszóval bolond. (Már elnézést, de hiába vagyok madár, a bogár az nekem is bogár, nem hat meg a piros alapon a hét pötty!)
Küldött néhány képet a kis dögről, megosztom Veletek:

 Nos, egyelőre ő az utódom, illetve helyettes-szerűségem. Nem jelent veszélyt, nem vetélytárs.
Majd még jövök. Boldog tavaszt!
Tsőrtök!

No comments:

Post a Comment