Wednesday 7 March 2012

Nőnapi köszöntő

Csőrtök!
Jaj, de rendes az én Gazdám! Azt hitte, ma már nem nézem a mailjeimet, és már elküldte a lapot holnapra. Egyem meg, teljesen meg vagyok hatva, hogy gondolt rám!
Nézzétek, mit kaptam! (Nagyításhoz kattintsatok rá!)




Minden van itt a képen, amim szemem-szám ingere, répa, alma, és saláta, remek választás! Ez kicsit intim, de megosztom, mert kinek mondjam el, ha nem Nektek. Ugyebár Ti, embertársnőim poénból előfordul, hogy szép férfiakról küldötök képet ilyen-olyan alkalomból, hát Gazdám ebben is alkalmazkodó volt, küldött nekem egy igen jóképű úrimadarat, akitől, hát nem tagadom, kiguvadtak amúgy is gülü szemeim...


Milyen szép madár, és az a csalfa mosoly az arcán, oh... telibe találtál Gazda, köszönöm, hogy gondoltál rám, és bocs, hogy lelőttem a poént, és már ma megláttam.


Meg is ragadom az alkalmat, hogy nőtársaimat köszöntsem. Isten éltessen minket, csajok! Ti virágot kaptok, mert én is alkalmazkodom az igényeitekhez. : > ( - ez egy kis csőrös akar lenni, ez lesz a saját smiley-m! : >)






Ölel Titeket: Szputa

No comments:

Post a Comment