Sunday 4 March 2012

Március!

Csőrtök!
Olyan rég írtam, hogy beköszöntött a március!
Elnézést az eltűnésért, megintcsak Gazdám a felelős. Már csak egy hete van, hogy leadja a szakdolgozatát a témavezetőjének, úgyhogy bele kell húznia, napi 500 szó a minimális limit. Persze magának köszönheti, a saját sírját ásta, hogy eddig képtelen volt rávenni magát (jó, sok volt a tolmácsolás, belátom) dehát ,,a határidő a legjobb múzsa" ugyebár.
Visszatérve a márciusra, kezdem én is érezni a tavaszt, süt a rég nem látott nap, nyílnak a virágok, úgyhogy kifejezetten élvezetes, amikor Mama kinyitja az ablakot, hogy beengedje a tavaszi szellőt, ami szépen körbejárja a lakást, és minden apró szegletét átjárja.
Amíg Gazda írta a szakdogáját, szárnyaltam a neten, megnéztem a régi, freeblogomat, és meglepődve konstatáltam a januári nézettségi adatokat:

2012 januárjában összesen 1085 látogatás érte a régebbi blogot. Mi történt? Amíg ott írtam soha ennyi nem volt, eljöttem, és lám, hiányként jelenek meg némelyek szellemi háztartásában. Jó lenne, ha átpártolnátok ide, mert a látogatások száma még vetekszik Gazdáméval, és azért van köztünk egy ki nem mondott verseny, szóval hajrá!

Majd jelentkezem, de lehet, hogy csak azután, hogy végzett a szakdolgozattal, ezt a tíz percet is ki kellett könyörögnöm tőle.

Csőrtök!

2 comments:

  1. Szépségest Tavaszt neked is, Szputa!
    Gazdádra pedig légy továbbra is ilyen ügyes módón hatással, s nyaggasd, hogy sétáljon a friss levegőn a szomszédék társaságában párszáz szó után, mert na, másképp pörög az ember agya egy jó kis oxigénfröccs után :)
    Csőrözlek ;)

    ReplyDelete
  2. Most már nem sok van neki hátra, jövő héten minden társadalmi, és háziasszonyi elmaradását pótolja! :)
    Csőr Neked is!

    ReplyDelete