Thursday 7 February 2013

A verseny ami nem nekem szól, de...

Csőrtök!
Innen-onnan látom, hogy Bloggerina, szavazz a legjobb női blogra, mert a nők is lehetnek jópofák, bölcsek, stb. Engem ugyan nem jelöltek, de gondoltam, megnéztem, hogy legalább a követelményeknek eleget teszek-e, hogy indulhassak.
A felhívás szerint:

1. ,,A nők más szemmel látják a világot".

Ezt nem tudhatom, mert madár vagyok, de mindenképpen nő, s tény, hogy másképpen látom a világot.

2. ,,A nők szavának, legyen az kimondott  vagy leírt gondolat, ereje van."

Kicsit azért feministának tűnik a dolog, de egye fene, belemegyek. Kimondott szavaim általában süket fülekre találnak, így legfeljebb a hangerőmet tudom szabályozni annak alapján, hogy éppen milyen problémával szembesülök. Például, ha Mama elfelejt letakarni, egészen konkrétan nekiállok rikácsolni, hogy ,,takarjál már le az Isten áldjon meg!" Ha alszik is felkeltem, nem fogok én takaratlanul aludni, hisz Ti sem takaró nélkül alszotok! Vagy ha Gazda megfog körmöt vágni, na akkor van igazán haddelhadd! Mostanában nem is teszi, úgyhogy hatok. De egyszer korrekt volt, ültem az ujján, és korrekt módon vágott le a lelógó körömből, úgyhogy helyesen járt el. Így kéne minden gazdának - megjegyzem.
Hogy írásban van-e erőm azt nem tudom, de reménykedem, hisz felröppent a látogatói mérce, miután visszatértem! Meg kell találni azt, ami érdekli az olvasókat. Ha az én kis életkém, akkor arról írok. Ha gondolataim a nagyvilágról, arról. (Nagyon izgatja a fantáziámat, hogy Angliában házasodhatnak az azonos neműek, csak még nem döntöttem el, való-e ilyen a blogba). Ha Gazdáról, róla is írhatok, csak nem nagyon látok rá angliai kis életére, így legfeljebb arról tudnék jelentést adni, amiről mesél.

3. "A Pályázaton minden olyan blog részt vehet, amelynek írója magyar állampolgárságú, magyarországi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkező, 18 év feletti nő."

Azt hiszem, a nőt kiveséztük, és beleférek. Magyar állampolgárság... hát, az őseim tuti ausztrálok, de én itt születtem, anyám is, úgyhogy a törvények értelmében: pipa! Magyar lakóhely stimmel, 18 év feletti, háát...7 éves vagyok, de madár évben már igencsak idősödő asszonyságnak minősülök. Ezentúl köszönjetek csókolomot!


4. ,,A benevezett blog 2012. július 1. napját megelőzően jött létre."

Pipa.

5. ,,A blog nyilvános, bárki számára lehívással hozzáférhető."

Pipa. 

6. ,,A blogban 10 naptári naponként legalább egy érdemi, valamely aktuális, -    illetve a blog témájához szorosan kapcsolódó bejegyzés jelenik meg."

Öh...najó, a következőre majd így gyúrok. Szorosan igazából nem sok minden kapcsolódik, dehát ha csak a papagájok helyes tartásáról és adható neveiről írnék (bár erre sokan rákeresnek) magamnak lennék unalmas, úgyhogy ebben érzek némi elvi akadályt. 

7. ,,A blogot magánszemélyként, elsősorban személyes élmények, tapasztalatok,  vélemény, stb. másokkal történő megosztásának szándékával írja."

Igen, igen, személyes élmények, vélemény, és zárójelben bölcseletek és tanítások alkotják a blogot. Ja, és nem csak személyes élmények, hanem Gazda személyes élményei is, de most mit csináljak...egyek vagyunk. (Vagyis voltunk, de ez magánügy, majd egyszer elmegyünk egy tanácsadásra Gazdával.)

Összességében egész jól megfelelek! A hatodik pont kicsit sántít, de jövőre belehúzok!

No comments:

Post a Comment