Sunday 10 February 2013

Breaking news!

Csőr!
Híreket kaptam, de még milyeneket!
Imáim (és szerintem Gazda imái is) meghallgattattak, ugyanis berepült az életébe egy madár. Az alany hozzám hasonló külső jegyeket hordoz, de ahogy ismerem a helyzetet, gyerek még, de semmi ok az aggodalomra!

Kész terveim vannak a gyerekkel, majd én megtanítom neki a blogírás művészetét! Sőt, ő lehetne az angliai tudósítom! Éljen!! Így legalább megnyugszik a lelkiismeretem, hogy távolságtartó vagyok Gazdával. És fura, egyáltalán nem vagyok féltékeny, sőt, örülök, hogy ahogy nekem lett egy Mamám, neki is lett egy madara. Így mindkettőnknek jó. De ne féljetek, ugyanúgy társak, és blogírók leszünk, csak kiegészülünk egy kezdővel. Ez minden szerkesztőségben előfordul, kell a vérfrissítés. 
Szóval üdvözlünk újonc a csapatban, majd dumálunk Skype-on, hogy ismerkedjünk, és bővebben is vázollak az Olvasóknak. 

2 comments:

  1. Nahát, ez remek hír! Kérlek, mielőbb mutasd be a kezdőt ;)
    És annyira jófej tőled, hogy nem vagy féltékeny... hát igen, az az apró óriási szived, csak hogy egy nagyszerű oximoronnal éljek (asszem, ez az :) )

    ReplyDelete
  2. ,,Az az apró óriási szíved"...óó, Boglárka, ha így folytatod irányomban való lelkesedésed, a végén tiszteletbeli papagájjá ütlek! (Persze fájdalommentesen!) Csőőrözlek!!

    ReplyDelete