Tuesday 6 December 2011

Nálunk is járt a Mikulás!

Csőrtök!
Képzeljétek, nálunk is járt a Mikulás! Olyan izgatott voltam, igaz, nincs cipőm, se csizmám, amit kitakarítsak, de ezt szerencsére nem vette zokon a Mikulás, hiszen jó madár voltam egész évben! Jó...voltak csínytevéseim, mint amikor nem mentem be éjszakára a kalitba, vagy amikor felrepültem Mamához éjjel, és koszolok is, amit néha széthordok, de ezektől eltekintve az év maradék 362 napján példamutató madárként éltem!

Nézzétek a képet, lefogadom, hogy pont az jár a fejében, hogy Szputa jó magaviseletét kölessel jutalmazom! Skubizzátok, micsoda kölescsokrot kaptam tőle!


Köszönöm, Mikulás, gyere el jövőre is! Ezt a verset Mamától tanultam még fióka koromban, olvasd szeretettel! (Régen volt már, így lehet, hogy egy-egy sor kimarad, vagy nem is így van, de nem nézek utána, lássa Mama, hogy nem tanított teljesen hiába.)

"Szánon jött a hegyeken, fenyők búcsúztatták,
Zsákját tükrös hegyi tón vízilányok varrták.
Mackók mézet gyűjtöttek nyár derekán néki,
És egy kosár áfonyát hozott az ősz néni.

Itt van már az udvaron! Toporog a hóban!
Teli zsákja a tied, dúskálhatsz a jóban!"

1 comment:

  1. Ó, de kedves a versike, Mama biztosan büszke rád! Nagyon klassz a csokrod, igazán "jómadár" voltál ha ilyet kaptál a Mikulástól;)

    ReplyDelete