Friday 25 November 2011

Az itthonlét tartalmából

Csőrtök!
Gazdám visszament az egyre kevésbé ködös Albionba, de hagyott nekem élményeket, amiket megírhatok Nektek.
Jó, hogy itthon volt, de be kell valljam, van bennem némi tüske, már ami a féltékenységet illeti. Ugyanis van itt egy nyúl. Fehér, nagyfülű és ugrálva közlekedik. Két lábra áll, kezet nyalogat, egyszóval pitizik, amit én ha akarnék sem tudnék, így eleve hátrányos helyzetből indulok. Ki nem állhatom, ha Gazda simogatni próbál, de ez a vakarék imádja, ha simogatod, és persze Gazdának sem kell több!
Engem sem felejtett el, de hamar belátta, hogy simogatással és kedveskedéssel nálam ugyan nem tud bevágódni, úgyhogy előjött azzal, hogy játszik velem. Én belementem, legyen egy jó napja. Amikor viszont hozta a gépét, hogy majd felveszi, akkor azért alábbhagyott a lelkesedésem, úgyhogy nem tűrtem olyan sokáig, mint egyébként. Nem szeretném, ha kiteregetné a privát elmebajaimat.
A videó itt megtekinthető:
Néztük a királyi esküvőt. Halkan jegyzem meg, Gazda egyből lázba jött. Valahol igaza van. Mintha filmet néztünk volna. Szerintem minden földi halandó leány ilyet képzel el. Harsonaszó, sok-sok ember, aki mind azt ünnepli, hogy megházasodtál. Nekünk, Gazdával - nők lévén - különösképpen a ruha tetszett, bár nehéz eldönteni, hogy a menyasszony nélkül is olyan jól nézne-e ki, mint a menyasszonnyal. A szertartás közben Vilmos és Kate néha összesúgott valamit, s mint kiderült, az angol lapok készültek erre, mert szájról olvasó embereket hívtak, hogy megtudják, mit súgott egymásnak a pár. Az ötlet jó, ugyanakkor pofátlanság, hogy ennyi privát szférát sem engednek meg. Én, mint madár, nagyra értékelem azon privát szférámat, hogy elcsicsergek, és senki nem érti, amit mondok - ugyanakkor néha hátrányokba is ütközöm emiatt.
Ha Anglia szerte (is?) ismert és elismert lennék, valószínűleg így nézne ki az esküvői meghívónk:

Gazda megjárta Szarvas városát, látta a régi Magyarország közepét, étteremben is voltak, és megkapta élete első virágát az Embertől (kifogott hal, de most járt neki a csali) fagyizott, úgyhogy igazán jó napot tudhat magáénak. Gazda budapesti túrát járt végig az Emberrel, és meglepődve konstatálták, hogy a Városligeti sörsátorban a bableves 400, a bean soup 680 forint. Hát igen, a fordítás nem olcsó mulatság...
Ennyit mára, majd jelkezem!
Csőr

No comments:

Post a Comment