Friday 25 November 2011

Filmajánló

Üdv Néktek, Csupasz Barátaim!
Örömmel jelentem, hogy Gazdám leadta a szakdolgozatát, így már több ideje lesz rám, és a blogomra!
A mai alkalommal egy filmet szeretnék ajánlani. Ilyen még nem volt a Szputa-blog történetében és valószínűleg nem is lesz. Ezen különleges, és egyszeri alkalomnak az az oka, hogy a film egy papagájról szól! Imáim meghallgattattak, s végre az én madárcsaládom szépsége is megihletett valakiket! (Történetesen a Jégkorszak alkotóit, de ez lényegtelen.) A film animációs és 3 dimenziós, azaz csak spéci szemüveggel az igazi. Gazda rá is vette az amúgy is szemüveges Embörét a filmre; megnéznélek két szemüvegben ifjú lovag! Az első szemüveg megnyitja a második dimenziót, a második a harmadikat... toldd még meg egy napszemüveggel, és máris egy messzi-messzi galaxisban találod magad!
Vissza a filmhez!
Tehát, a mű egy jácintkék aráról szól (Gazda elmondása alapján: "kék, és olyan, mint ami a Különben dühbe jövünk című filmben is van, csak mégsem" - innen következtettem én a jácintkék arára) aki fajtájából az utolsó hím, ezért nagy feladatokat kell végrehajtania, ami repülni tudásának híján nem egyszerű. Előbbi információ csak az angol ajánlóból derül ki, de én a magyart linkelem Nektek, az sem rossz:
Nekem, mint gyakorlott sorozatnézőnek (önhibámon kívül, Mama vitt rossz utakra engem...) a Rabszolgasors zenéjét juttatja eszembe...


No comments:

Post a Comment