Friday 25 November 2011

Engem is beszippantott

Csőrtök!
Ma olvastam, hogy az egyik legismertebb internetes kereső (nevezzük csak google-nak) eredményt hirdetett egy általa szervezett pályázatról. A cél az volt, hogy iskolások küldjenek pályamunkákat a már említett kereső logója alapján készített saját tervezésű logóról, amiben benne van, hogy mit jelent számukra Magyarország. A nyertes számára Magyarország ,,hagyomány és újítás", s ezt így ábrázolta:
Elképzeltem, hogy milyen lenne egy Szputás-Google-s logó, így intettem Gazdát, hogy készítsen nekem egyet. Megadtam hozzá az instrukciókat, és a technikai lehetőségek (számítástechnikailag elérhető és képességbeli lehetőségek) segítségével ezt sikerült összehoznia:
Süt róla, hogy házi gyártmány, de egye fene... legalább már nekem is van ilyenem!

No comments:

Post a Comment