Friday 25 November 2011

Új rovat, és ráadás képek!

Csőrtök!
Újra itt!
Ismét megtekintettem, hogy milyen kulcsszavak alapján találtok rá a blogomra, és úgy látom, hogy ebből rendszeres rovat lesz, mert olyan meglepő dolgok alapján kattintotok ide, hogy kigúvad mind a két szemem! Nézzük a múlt napok terméseit: "Fekete Pákó 2011". Valóban említettem már. Látjátok, ez az igazi marketing, széles spektrumban kell szárnyalnia a gondolatoknak, hogy megtaláljanak a (nem kifejezetten engem) keresők! "Paulie papagáj film". Ezt a filmet a múltkori bejegyzésben említettem, amikor papagájos filmet ajánlottam, és lám! "Nimfa papagáj betegségei". Nem tudom, hogy vetődött ide a kereső, megmondom őszintén, a saját betegségeimmel sem vagyok tisztában - mivel szerencsésen kifogtam az egészséget eddigi életem során - így ez most mellément. Most jön a három legjobb! "lila orchidea isten", "beszippantott légy", "hány éves szofi marszo". A lila orchidea és Isten között nem tudok kapcsolatot teremteni, hacsak nem azt, hogy úgy mondják, hogy az orchideát is Isten teremtette, de mindössze ennyit tudok hozzáfűzni. Beszippantott légy. Mivel papagájos blogra bukkant a kereső, gondolom, papagáj esetében kérdezi. Papagáj nem tud legyet beszippantani, mivel nincs akkora nyílás az orrunkon, hogy beférjen rajta egy légy! Amennyiben egyéb állatfaj illetve ember viszonylatban volt a kérdés, azt tudom mondani, hogy keresse fel orvosát vagy gyógyszerészét. Ami nekem a legjobban tetszik, a "hány éves szofi marszo" kérdés. Habár ez nem egy tényfeltáró blog, feltárnám a tényt: Sophie Marceau-nak írják a hölgy nevét.
Már nem is tudom, milyen szándékkal álltam ma neki a blog írásának, de összehozok valamit.
Elfelejtettem jelezni, hogy Gazda itthonléte alatt ismét dokumentálta szerény személyemet, kaptok ebből két képet!
Az első kép egészen művészi, olyan "sasosan" állok ott, nem? Ki a mell, és nézek a messzi távolba! Jól el lett kapva!
Míg Gazda távol volt, a kis kertje - folyosóból kialakított agrár-sarka - is sokat fejlődött! Ím néhány kép a saját terméséből:
A kis lakás már be van rakva általuk, és Gazda nagy örömére, számos madár veszi körül a lakást, méghozzá négy oldalról! Szarkák, örvös galambok, és sirályok, melyek néha tengerparti érzetet kölcsönöznek a szürke hétköznapoknak.
Ennyit mára, majd jelentkezem. Mivel nyaral a család, Mamának én vagyok az egyetlen használható társasága. Persze, van még a kutya, de ugyan már...négy lába van, nekem meg kettő, mint Mamának. Na kivel köti jobban össze a természet? Persze, hogy velem, esélye nincs a négylábúnak!
Csőr!

No comments:

Post a Comment