Friday 25 November 2011

Frissítés

Csőrtök!
Bocs a kései jelentkezésért.
Na, hogy tetszett a tűzijáték? Néztétek? Mi néztük Mamával, elkezdtük a kereskedelmi adós változatot, ahol kommentálják a látottakat, de nem jött be. Bevallom, számomra csak ront a játék értékén, ha elmondják, hogy most mit kéne látnom, ugyanis én nem látok bele semmit, csak azt, hogy van, és szép. Viszont a zenei aláfestést meg kell dicsérnem, tetszett!
Ismét összegyűlt annyi keresőszó, amit meg tudok említeni. A "papagáj névnapok", illetve "papagáj nevek" nem megy ki a divatból, ezek a leggyakrabban keresett kifejezések. Papagáj nevek? Hát, vannak... ezt tudom mondani. A "youtube gobelin" valószínűleg úgy talált meg, hogy tettem fel képet Gazdám új gobelinjéről. Hamár itt tartunk, megmutatom, hogy halad:
Élőben (Gazda állítása szerint...) nem néz ki olyan rosszul, mint a képen.
Két keresés volt arra vonatkozóan, hogy nimfapapagáj esetében hogyan lehet megkülönböztetni a hímet és a tojót. Mint a legtöbb madár esetében, a hím tolla és mintája feltűnőbb, szebb. A nimfák esetében például a piros folt az arcon élénkebb, mint a tojóknál, illetve a tojók esetében a bóbita szürke, vagy legalábbis szürkés, míg a hímeknél nincs benne szürke. Egyéb jel lehet, hogy a hím inkább énekel, míg a tojó hát, én azt rikácsolásnak nevezném, amit még az állatkereskedésben voltam kénytelen hallgatni, de lehet, hogy ez szubjektív. Remélem, segítettem.
Ennyit mára, otthon Ti is gyakoroljatok!

No comments:

Post a Comment